Friday, April 16, 2010

macm2 berlaku!!! huhaaaaa

lamenyewww x bkk blog... huuhuhuh
this week memang bz!!!!
nak check fail pulakkk.. ntah maner pegi ketas2 2 ntah... huuhuu

aritu demam... p kuatkan diri pgi gak skool pastu petang g tusyen.. syg lorh dah byar mahal2 x pgi plakk...
sok 2 cuti lorhh.. x larat dahhhhhhhh

ALHAMDULILLAH...... siap sudah thesis bm aku....
tggal ckgu nak check jer  tkut ader error...
pastu leh print out then hantar!!!! huhuhu....
x sabar nak siap..

ermmm bulan dpan dah mid year exam.. tkut lorh....
aku kene dpatkan 4A tuk amik law.. 
bak kate ckgu norzehan law skang byak peluang dapat job...
memandangkan subjek aku combination yg ckup bek
(ekonomi + sejarah + bm + pam) 
aku ase byak peluang aku..
2 pun kalu sukses arrr....
arghhhh!!! tekanan makin kuat dirasai..
aku bt semua nie hanya untuk mama!!!!!
love u mama!!! so much!!!

untuk Mohd Danial Fitri b. Mohd Zikri........
i love u so much b!!!
im hoping that we will be together 4 ever..
n may Allah bless us.........

No comments:

Post a Comment